Sponsoren

Stichting Dans opereert zonder subsidie maar kan haar activiteiten niet uitvoeren zonder de hulp van sponsoren. Wij zijn de onderstaande bedrijven en personen dankbaar voor de steun die zij ons de afgelopen jaren hebben gegeven. De lijst is willekeurig opgesteld en niet in een bepaalde volgorde:

Haropi
Van der Krabben
Verali
Den Uiver
Ambiance keukens                                                                                                                          Lido – Familie Megens
@Stage Theatertechniek
Horlepiep
Cafetaria d’n Brands
Administatiekantoor Hoedeman
Van Geffen Administatie-/Adviesbureau
Brinkmedia
Nova Centrum Verkeersopleidingen
van de Heijden Sports

Wilt u ook sponseren? Neem contact op met Jan-Willem van de Camp via secretariaat@stichtingdans.nl.

Vrienden van Stichting Dans

Ook u kunt vriend worden van onze stichting. Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem van de Camp via secretariaat@stichtingdans.nl.