Merchandising

Bloemenstand in de Lievekamp

De relatie tussen bloemen en ballet bestaat al eeuwen. Het is een traditie dat balletdansers bedankt worden met een mooie bloem na afloop. In de foyer is daarom een stand ingericht waar een roos gekocht kan worden. Niet alleen heel erg leuk voor de deelnemers maar hiermee steunt u ook Stichting Dans.
Naast de rozen zijn er ook andere kleine cadeautjes te vinden.

Jansen fotografie

Janssen-Fotografie verzorgt ook deze keer weer de portret-en groepsfoto’s. Dat wil zeggen dat alle leerlingen individueel én met hun klas op de foto kunnen gaan (in kostuum). U hoeft hier als ouder niks voor te doen, achter de schermen wordt geregeld dat alle kinderen worden gefotografeerd. De foto’s zijn medio mei 2024 online te bestellen via de website van Janssen-Fotografie. www.janssen-fotografie.nl

T-shirt

Bij de vorige uitvoeringen zijn er T-shirtjes gemaakt en verkocht aan de leerlingen of andere belangstellenden. Een leuk aandenken aan de uitvoering en ook na de uitvoering natuurlijk nog te gebruiken. Net als anderen jaren zal de poster worden afgedrukt op het T-shirtje.
Wil je een T-shirtje bestellen, stuur dan een mail naar secretariaat@stichtingdans.nl. Een T-shirt kan ook nog besteld worden voorafgaand aan de voorstelling.

DVD/Blue Ray

De opnames van de voorstellingen worden door Haropi gemaakt, evenals de voorgaande 3 edities. De professionele vastlegging geschiedt met een hele reeks camera’s en door meerdere cameramannen. Er wordt gebruik gemaakt van de laatste techniek en de opnamen worden in High Definition (HD) gemaakt om het ook aan te kunnen bieden op Blu-ray Disc. Standaard wordt het geleverd op DVD.

Nabestellen kan voor de DVD’s of Blu-ray Disc van de voorstelling 2014, 2016, 2018 en 2022.
De oudere versies zijn sinds dit jaar ook verkrijgbaar in de stand. Ze zijn wel in beperkte aantallen aanwezig. Maar nabestellen kan altijd. Neem hiervoor contact met de medewerkers van Stichting Dans bij de stand in de foyer van Theater de Lievekamp tijdens de voorstellingen